tel: 506-356-738
e-mail:
biuro.arsetnatura@gmail.com
Godziny otwarcia
pon-pt
10.00-16.30
ul. Tyniecka 93
30-376 Kraków
Często zadawane pytania
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Aby możliwe było prawidłowe przeprowadzenie procedury zamówienia Klient nie ma obowiązku zakładania konta. 
Klient podczas składania zamówienia prawidłowo podaje dane adresowe, istniejący adres e-mail i dokładny adres do wysyłki. Jeżeli adres do wysyłki ma być inny niż adres osoby składającej zamówienie, należy pod danymi osoby składającej zamówienie, zaznaczyć okienko z komunikatem "Wysyłka zamówienia pod inny adres". Tylko w ten sposób wprowadzone dane umożliwią wysyłkę zamówionego towaru pod inny adres. W pozostałych przypadkach towar zostanie wysłany na dane osoby składającej zamówienie.
Wysyłka zamówień tylko na terenie Polski.

Zamówienie w sklepie internetowym www.arsetnatura.pl można złożyć:

*za pomocą strony internetowej Sklepu - korzystamy z funkcji dodania produktu do koszyka, w następnej kolejności "złóż zamówienie"   gdzie po wypełnieniu niezbędnych danych konieczne jest zaakceptowanie zamówienia przyciskiem "wyślij zamówienie". Po tej procedurze na adres mailowy Kupującego zostanie przesłana informacja o zamówieniu z podaniem szczegółów dotyczących płatności, oraz link służący do potwierdzenia złożonego zamówienia. Tylko potwierdzone i opłacone (wyjątek stanowią przesyłki za pobraniem) zamówienia będą przyjęte do realizacji. 

*poprzez pocztę elektroniczną kierowaną na adres Sklepu- konieczne jest wówczas wysłanie maila na adres: biuro.arsetnatura@gmail.com. Zamówienie takie bezwzględnie musi zawierać imię i nazwisko zamawiającego lub pełną nazwę firmy ( gdy zamawiającym jest podmiot gospodarczy ), pełny adres, adres poczty elektronicznej e-mail, aktualny numer telefonu, nazwę produktu, cenę produktu oraz ilość zamawianych towarów. Do zawarcia sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep za pomocą poczty elektronicznej.

*telefonicznie


Zamówienia można składać w dowolnym czasie przez cały rok. Zamówienia złożone oraz opłacone w dni powszednie do godziny 13.00 Sklep zobowiązuje się wysłać tego samego dnia. Czas wysyłki może ulec wydłużeniu w okresach wzmożonej sprzedaży lub w przypadku zdarzeń losowych. Zamówienia złożone  w soboty, niedziele, dni wolne od pracy – będą realizowane do 2 dni roboczych ( wyjątek stanowi przerwa techniczna u dostawcy usługi Internet, awaria sieci, co skutkuje brakiem dostępu do sieci ). Sklep zastrzega sobie prawo do wyznaczenia dodatkowych dni wolnych od pracy, o których zawsze będzie informował na stronie głównej Sklepu w dziale AKTUALNOŚCI .


JAK ZAPŁACIĆ ZA TOWAR?

Za towar można zapłacić w następujący sposób:

-szybkim przelewem online-Przelewy24

-przelewem na konto firmy

DANE DO PRZELEWU:

                                      Agnieszka Hoborowicz

                                         ul.Tyniecka 93

                                         30-376  Kraków

                                       19 1240 4461 1111 0010 4525 1046

-za pobraniem- dotyczy tylko przesyłki kurierskiej Pocztex24, UPS, DHL

-gotówką- przy odbiorze osobistym.


UPOWAŻNIENIE

Kupujący upoważnia Sprzedającego do zawarcia w jego imieniu i na jego koszt umowy z Urzędem Pocztowym, na dostarczenie zakupionego towaru. Wartość opłaty pocztowej jaką Kupujący przekazuje Sprzedającemu nie stanowi przychodu Sprzedającego, a jedynie jest pokryciem kosztów wysyłki za zakupiony towar. W związku z powyższym koszty wysyłki nie są uwzględniane na dowodzie zakupu - paragon/faktura VAT.

Koszty wysyłki ponosi Kupujący.


ODBIÓR PRZESYŁKI

Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności dostarczyciela dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić ( w przypadku wystąpienia uszkodzenia towaru ) protokół szkody, a także niezwłocznie skontaktować się z biurem Sklepu w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń i reklamacji Kupującego z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie.


ZWROTY

Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 roku (Dz. U. z 2000 r. nr 22 poz. 271 z kolejnymi zmianami ), Kupujący może  odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego. Prawo odstąpienia Kupujący wykonuje poprzez zwrot towaru Sprzedającemu w stanie nienaruszonym ( towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, zwracane artykuły nie mogą być odpakowane, ani uszkodzone, a także nie mogą nosić śladów użytkowania ). Koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący. 

SKLEP NIE PRZYJMUJE ŻADNYCH PRZESYŁEK ZA POBRANIEM


Email:   
Hasło:   
Twoje konto
Twój koszyk jest pusty

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz produkty
do porównania
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Wykonanie Informatyka & Design

W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Aktualna Data: 2017-07-22 20:50
Data Ostatniej Aktualizacji: 09.12.2016
© Ars et Natura. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.